Re: Kto jeszcze umie pisac programy na zlecenie ?

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 00:11:36 MET DST

> jest to typowy opis Experta - praktycznie nic nie potrafi,
> ciągle się chwali, a gdy przychodzi co do czego - zasłania
> się czym się da - i przechodzi do następnego wątku

To jest wlasnie ciekawostka - czytam maile, i nagle trafiam na znajomy styl
wypowiedzi. I juz wiem, ze autorem postu jest Dariusz, Pszemol, Expert lub
(dawniej) Slawomir.

Pozdrowienia

Michal Zielinski              zielinski_at_ckzeto.com.pl    ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568                                      +48 601 266310