Re: Nowa odmiana wirusa I Love YOU ..

Autor: Dariusz (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 May 2000 - 14:32:11 MET DST

Benji wrote:

> Mlotkiem czy pila elektryczna?
>
> Drogi Darku-Ekspercie, blagam przestan zasmiecac pl.comp.programming swoimi
> idiotycznymi biznesowymi skandalkami i innymi newsami nie zwiazanymi ani
> troche z tematyka grupy. Pomysl o tym prosze.

Pomyslalem zanim napisalem i nie masz Benji racji.

Wlasnie zostal stworzony globalny system monitorowania wirusow, tak aby
informacja o nowym wirusie pojawiala sie u wszystkich administratorow
serwerow w ciagu sekund a nie dni.

Niemniej rozumiem, ze sa sepy zainteresowane rozwojem wirusow i tym aby
informacja o ich rozprzestrzenianiu sie nie pojawiala wcale.

Sepy te dzialaja na szkode kazdego uzytkownika internetu.

Na ile Benji jestes sepem to nie wiem, ale z tego co piszesz to chyba
jestes i cieszysz sie gdy komus wirusy spowoduja znaczne szkody
materialne.

Dariusz