Re: Nowa odmiana wirusa I Love YOU ..

Autor: Milo (milo_ja_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 20 May 2000 - 18:55:12 MET DST

Dariusz <teletext_at_poczta.onet.pl> pisze...

> Pomyslalem zanim napisalem i nie masz Benji racji.
>
> Wlasnie zostal stworzony globalny system monitorowania wirusow, tak aby
> informacja o nowym wirusie pojawiala sie u wszystkich administratorow
> serwerow w ciagu sekund a nie dni.
Czy ty jestes ta "czujka/alarmem"?
Czy aby dane czerpiesz z telewizji, bo zauwazylem, ze twoje posty z
otrzezeniami (ten jest drugi) pojawiaja sie niedlugo po informacji w
"Wiadomosciach" czy innych.
Te ostrzezenia i tak nie maja sensu. Jak ktos sobie olewa wirusy to i tak sie
przed nim nie ustrzeze, a jak ktos ma ten problem na uwadze to zachowa
czyjnosc i teki wirus mu nic nie zrobi. Po co siac panike i zasmiecac grupe?

> Niemniej rozumiem, ze sa sepy zainteresowane rozwojem wirusow i tym aby
> informacja o ich rozprzestrzenianiu sie nie pojawiala wcale.
Tyxch informacji bylo juz tyle, ze szkoda podawac kolejna i kolejna i
kolejna..........
To jest spam, a nie ostrzezenie.

> Sepy te dzialaja na szkode kazdego uzytkownika internetu.
>
> Na ile Benji jestes sepem to nie wiem, ale z tego co piszesz to chyba
> jestes i cieszysz sie gdy komus wirusy spowoduja znaczne szkody
> materialne.
Beni nioe jest sepem tylko rozsadnym uzytkownikiem internetu, ktoremu na
uwadze jest to, zeby na grupach nie pojawial sie szeroko pojety SPAM.

--
Milo
milo_ja_at_priv1.onet.pl