Re: Nowa odmiana wirusa I Love YOU ..

Autor: Benji (benji_at_yoyo.pl)
Data: Sat 20 May 2000 - 14:36:22 MET DST

Dariusz wrote:
> Niemniej rozumiem, ze sa sepy zainteresowane rozwojem wirusow i tym aby
> informacja o ich rozprzestrzenianiu sie nie pojawiala wcale.
>
> Sepy te dzialaja na szkode kazdego uzytkownika internetu.
>
> Na ile Benji jestes sepem to nie wiem, ale z tego co piszesz to chyba
> jestes i cieszysz sie gdy komus wirusy spowoduja znaczne szkody
> materialne.

A po ulicy tez chodzisz i krzyczysz ze mamy zmutowanego wirusa I LOVE YOU?
Jesli nie to nie rozumiem dlaczego uwziales sie na pl.comp.programming.
Rownie dobrze moglbys wybrac pl.hum.poezja albo pl.rec.zwierzaki. Zreszta
nie wiem po co sie produkuje, tylko powiekszam spam ktorego zwykle bywasz
inicjatorem.

over,
benji