Re: Celeron 8x66 na 100 MHz

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 14:21:45 MET DST

mgr Dawid 'Grendel' Krysiak ;) napisał(a) w wiadomości:
<3924f73f_at_news.vogel.pl>...
(...)
>Wiesz, tylko niby dlaczego mam płacić za procka
>przekręconego do granic możliwości (czytaj: padnie po
>3-6 miesiącach), skoro np. mam go stosować do pracy ?
a jestes tak na 100% pewny tego zdania, ktore napisales? bo widzisz, to jest
tak, ze dla zywotnosci procesora jest to obojetne czy pracuje 8x66 czy 8x100
jezeli jest sie w stanie zapewnic jemu odpowiednia temperature. technologia
wytwarzania jest taka sama.

>Naprawdę, nie rozumiem tego pędu do megahertzów -
>ja tam wolę mieć np. 366 Mhz i np. 256 MAB RAM - w pracach
>jakie czsami wykonuję jest to ważniejsze niż te Megahertze.
>Może w graniu się to liczy, ale w obróbce skanów, czy
>remasteringu nagrań już nie...
a moze liczy sie takze w takich zastosowaniach jak 3ds itp?

>Podsumowując:
>Jak komuś bardzo zależy, to może kupić takiego procka,
>mając świadomość, że może on paść w każdej chwili -
jak sie umie zainstalowac to szansa na pad jest taka sama jak w przypadku
niekreconego.

>nakleży się wtedy zastanowić, czy skórka jest
>warta wyprawki - jeśli nie mogę ufać komputerowi, to jaki
>z niego pożytek ?.
umiejetnosci=zaufanie

>Tak się składa, że pracuję przy kompie po 10 -14 godzin na dobę i w nim
>składuję wszystko to, co zrobię. Ostatnio padła mi partycja, na której
>składowałem ważne dokumenty - co prawda robiłem backup parę tygodni
>wcześniej,
hehe, zaprzeczasz sobie. 'wazne dokumenty' i 'backup pare tygodni wczesniej'
(...)

--
pozdro!
PePe