Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Madafaka (libner_at_idirect.com)
Data: Fri 19 May 2000 - 10:45:37 MET DST

Błażej Cieliński <blazej7_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Gratuluje dobrego nastroju. Pan Madafaka (Przy okazji, podaj swoje
> prawdziwe imie i nazwisko, Panie Odwazny. Fajnie jest byc anonimowym. Pod
> wlasnym nazwiskiem trzeba by wziac odpowiedzialnosc za to co sie mowi, pod
> pseudonimem nie ma takiej koniecznosci.).......
Ja biore pelna odpowiedzialnosc za swoje slowa. Bedac anonimem mozna
powiedziec wiele rzeczy, rzeczy prawdziwych i bolesnych nie raz, ktorych nie
mialoby sie serca powiedziec komus prosto w oczy.
Anonima zawsze mozna zjechac za to, ze jest anonimem :-))) i nie przejmowac
sie tym, co mowi :-))
Ale sluze Ci moim prawdziwym nazwiskiem i imieniem. Nazywam sie Jan
Kowalski.

>....... jak zdazyl juz to udowodnic w
> innych watkach bardzo lubi uzywac wulgaryzmow.
Spomiedzy moich wulgaryzmow niejeden madrzejszy od Ciebie wygrzebal
diamenty.
A Ty, ze nie masz nic konkretnego do powiedzenia czepiasz sie FORMY, a nie
TRESCI!

> Wybaczy Pan ale ja w dyskusji na poziomie szamba z uzyciem grupy wyrazow
najczesciej pomijanych w
> slownikach uczestniczyl nie bede.
To wolny kraj, kolego :-))

> Oto dzisiejszy swiat - swiat pelen chamstwa.
I miernoty, zapomniales dodac.

najezdzac na Polske ile wlezie.
> Brak mi slow. Najlepiej nic nie odpowiem. Z tym trudno polemizowac.
Coz mialem odpisac facetowi, ktory WIE, ze ja "siedze z zalozonymi rekami i
najezdzam na Polske" :-)))

Itd, itp.

Do widzenia
W.