Re: Kto jeszcze umie pisac programy na zlecenie ?

Autor: Dariusz (teletext_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 16:55:53 MET DST

Tez myslalem, ze istnieja male firmy ktore pisza programy
ale nie znalazlem zadnej ktora sie oglasza, po prostu albo zbankrutowaly
albo sie zlikwidowaly.

Kiedy bedzie tak jak z lekarzami, adwokatami, dentystami, tlumaczami,
notariuszami, geodetami, mechanikami

Ide, zlecam i mam wykonane
a profesjonalistow mam dziesiatki do wyboru

a wsrod programistow cieniutko, nikt sie nie reklamuje, nie oferuje
uslug, chyba to obawa ujawnienia swoich slabosci
bo a noz klient cos zamowi, czego nie potrafie .

Jest to naprawde niezdrowy uklad, ze w ksiazce telefonjicznej nie ma
100 firm informatycznych, piszacych dzien i noc programy komputerowe na
zlecenie.
Tak czytajac te listy to chyba njie ma komu zakladac tych firm, ani
pisac tych programow, po prostu brak profesjonalizmu.

Drobny programik kazdy napisac moze, ale cos na handel malo kto potrafi.

a jezeli sie myle, niech 10 osob napisze, ze potrafi napisac program na
zlecenie.

Niech zaoferuje jaki program umie napisac, w jakim czasie i za ile.

Bedzie 10 profesjonalnych informatykow-programistow w internecie na cala
Polske to juz bedzie bardzo duzo .
Dariusz