Odp: Asf na słabym sprzęcie?

Autor: P$ (piopaw76_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 16:40:04 MET DST

Użytkownik Kamil Zacharjasz <kamil_z_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:al7vhsgitnfgul9gs4ru4m6n1u62jauk32_at_4ax.com...
> Witam wszystkich,
>
> Chciałbym szanownych grupowiczów prosić o radę jak usprawnić komputer
> ( Pentium 200, 32MB RAM) aby nie mieć problemów z odtwarzaniem plików w
> formacie asf.
> Tak sobie myślę o dokupieniu dekodera sprzętowego, a może to karta
> graficzna (moja to ATI mach64 2MB)?
> Bardzo bym prosił o radę.
Proponuje lepszy procek i k. graf. ale kolega ma P133 i S3trio i moze
ogladac ASF full klatek ale musi przestawic CPU Quality na 0 (w skali 0-4)
jakosc jest gorsza niz przy 4 ale i tak da sie ogladac . Celerony nie sa
takie drogie a wystarcza do ogladania ASF .
Cpu Quality przestawia sie - musisz miec zainstalowany Windows Media
Player - w "Plik" "Wlasciwosci" "Zaawansowane" , zaznaczyc "Micorsoft Mpeg-4
dekoder" i dac Wlssciwosci