Odp: Odp: "Czas na komputer" TVP1

Autor: Melon (Tomasz_Bochynski_at_poczta.fm)
Data: Thu 18 May 2000 - 14:15:51 MET DST

Użytkownik Tomasz Stafinski <tstafinski_at_zke.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn8i71ud.ml8.tstafinski_at_re7adm.zke.com.pl...
> Daniel Rychcik <muflon_at_anna.mat.uni.torun.pl> wrote:
> [...]
>
> Do miana komputera markowego często bliżej byle składakowi niż
> komputerowi z firmy "O". Jakie ja już rzeczy widziałem: dysk twardy
> przyklejony na klej (nie przykręcony), karta graficzna przytrzymywana
> plastikowym klinem (widocznie ruszała się w slocie AGP) i inne kwiatki.
>
> Już pomijam dobór komponentów. Przede mną stoi właśnie: Optimus Young
> (nowy) i w środku: płyta marki nieznanej z dźwiękiem (SB128), PIII 550,
> dysk Fujitsu 10GB, CD LG 48x i do tego Riva Vanta 16MB nieznanego
> [...]

Właśnie tydzień temu oglądałem sprzęt kupiony rok temu w Optimusie. Nawet
nie zdziwiłem się, że do celka 333 dali 1megową chodzącą jak isowy trident
grafikę. Najciekawsze jednak było to że dysk 8,4 GB miał założoną tylko
jedną partycję o pojemności ... 2,5 GB. Właściciel nie znał się na sprzęcie
więc dopiero od tygodnia może się "cieszyć" z posiadania dużego dysku.

Melon