Re: Odp: "Czas na komputer" TVP1

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 08:10:07 MET DST

Daniel Rychcik <muflon_at_anna.mat.uni.torun.pl> wrote:
[...]
> Nie sadze jednak, zeby jakas polska firma produkowala komputery, ktore
>moglyby aspirowac do miana "KOMPUTERA MARKOWEGO" :-(

Do miana komputera markowego często bliżej byle składakowi niż
komputerowi z firmy "O". Jakie ja już rzeczy widziałem: dysk twardy
przyklejony na klej (nie przykręcony), karta graficzna przytrzymywana
plastikowym klinem (widocznie ruszała się w slocie AGP) i inne kwiatki.

Już pomijam dobór komponentów. Przede mną stoi właśnie: Optimus Young
(nowy) i w środku: płyta marki nieznanej z dźwiękiem (SB128), PIII 550,
dysk Fujitsu 10GB, CD LG 48x i do tego Riva Vanta 16MB nieznanego
producenta. Chore...

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk