Re: Pamiec ECC w kompie

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Thu 18 May 2000 - 08:12:39 MET DST

apix wrote:

> moze teraz dokladniej testuje pamieci :-))
> hej

Nie chodzi tutaj o testowanie pamieci przez biosa - przynajmniej nie chodzi o
to testowanie, ktore jest widoczne na ekranie. Tak jak napisalem wczesniej - po
wlaczeniu komputera, nastepuje jakas 5-10 sekundowa przerwa. W tym czasie nie
jest podawany sygnal do monitora - monitor wchodzi w tryb uspienia. Po tym
okresie monitor wlacza sie i dopiero wtedy nastepuje testowanie pamieci przez
bios, ktore oczywiscie pomijam - nie chce mi sie czekac az przetestuje 256MB :)

Jacek