Odp: Jaką kupić myszkę?

Autor: Tomash (tomash_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 01:29:31 MET DST

> zobacze jak wygląda myszka Microsoftu. Ale już coś się tak zaczynam

Witam
Właśnie! Polecem Microsoft. Może systemów operacyjnych nie robią
najlepszych, ale mysz im wyszła. Ma (IMHO) ciekawy i ergonomiczny kształt,
scroll pionowy, miękko i cicho klikające przyciski... i nie trzeba
instalować żadnych sterowników. Windows i Office widzą ją od razu i w pełni
wykorzystują. Mam ją z pół roku i jeszcze jej nie czyściłem.

Pozdrawiam - Tomash