Re: Jaką kupić myszkę?

Autor: Zbigniew Cofala (cofala_at_firma.hoga.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 23:42:17 MET DST

zuko / Shark von Cygnus wrote:

> No właśnie z tym Logitechem to jest problem. Kupiłem go. Pełną wersję.
> I spodobał mi się. Ale ponieważ mam dużą łapę, to po godzinie klikanie
> boli mnie przy tej myszce dłoń. Ona po prostu jest u spodu za wąska
> jak dla mnie. Tak więc poszedłem i ją oddałem. No ale teraz nie wiem
> co wziąść innego. Tamten Pilot mi się naprawdę podobał (kolor, scroll,
> kształt...). A co powiesz o MouseMan? Ta taka duża i droga?

Ja ją mam i powiem jedno: nie ma lepszej myszki. Kupiłem do domu, ale
zabieram do pracy bo mnie teraz diabli biorą jak muszę pracować jakimś
A4 czy czym innym. Wcześniej miałem A4, Microsoft, i jakieś inne
badziewy. Jedynie Microsoft dotrzymuje Logitechowi jako tako kroku.

> A swoją
> drogą to trzeby by mieć chyba narąbane, aby kupić myszke za 180
> zeta...

Kupiłem w AB w Katowicach - pełna wersja pudełkowa ze złączem USB +
przejściówka na PS2. Śmieszna historia - zobaczyłem na wystawie i
zapytałem ile kosztuje. Pan pogrzebał w komputerze, potem gdzieś
poszedł, potem znowu gdzieś szukał, (zdaje się że to była po prostu
ostatnia i zapomnieli o niej) potem udał że znalazł cenę i powiedział
"44 złote" (chyba wyciągnął średnią ze wszystkich myszek). Zapytałem
uprzejmie czy się nie pomylił, pan się mało nie obraził (w sensie "my
się tu nie mylimy proszę pana, bierze pan czy nie?"). Oczywiście wziąłem
:-).

--
 -< all the best >-
cofala_at_firma.hoga.pl