Re: Jaką kupić myszkę?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 19:07:15 MET DST

On Fri, 12 May 2000 21:58:16 +0200, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Eeee, bo źle trzymasz myszkę :) Cały nadgarstek powinna spoczywać na
>stole, a myszkę trzeba przesuwać jedynie luźnymi palcami. Wtedy dłoń
>nie wisi w powietrzu i odpoczywa, a mały rozmiar myszki jest
>wręcz zaletą.

Dobrze trzymam myszkę. Właśnie tak jak powiedziałeś. Bajer polaga na
tym, że Logitech Pilot jest bardzo wąska u spodu i po jakimś czasie
zaczyna mnie boleć staw przy piątym (małym) palcu. Chodzi o to, że ten
piąty palec leżu mi pod czwartym i jest to taka niewygodna pozycja.

Pooglądam sobie jeszcze myszki A4Techa (te z dwoma kółkami) oraz
zobacze jak wygląda myszka Microsoftu. Ale już coś się tak zaczynam
nastawiać na tego Mouse Mana. Tylko kurde, czy te kółko nie mogło być
szare? Ma taki brzydki blady kolor...

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl