Odp: Odp: Odp: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: RusH (prush_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 20:19:26 MET DST

> Nie rob z siebie lamy i odpusc sobie - wierz mi ze stracilas juz grunt pod
> nogami i pelna relanosc naszej egzystencji. I dopoki tu sie nie znajdziesz
> to mozesz sobie pisac ile chcesz jak ci tam zle, jednak pamietaj, tam jest
> zawsze lepiej niz tu. Jest takie powiedzenie: zapomnial byk jak byl
> byczkiem. Szanuj opinie innych bo nie wiesz jak tu jest - szczegolnie
> teraz - trudno.

wiesz Angel jak to jest ..dziewczyna rano wychodzi ze sfojego domku na
przedmiesciach (juz splaconego) i zastanawiajac sie ktory samochod dzis
wybrac (a ma ze trzy) rozpamietuje te WSPANIALE kolejki pod GS'em i kartki
na mieso ;o)))) ta protekcja ..te papierosy z pod lady ;o)
.. a tutaj 80% ludzi zarabia miesiecznie 200$ lub mniej ..jesli wogule
zarabia ;o((

--
Pozdrawiam.
RusH   W-wa(848-34-42)  Mobile:0608-104-855