Re: Odp: Odp: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Angel Ares (ares666_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 12:44:34 MET DST

Anno,

Nie rob z siebie lamy i odpusc sobie - wierz mi ze stracilas juz grunt pod
nogami i pelna relanosc naszej egzystencji. I dopoki tu sie nie znajdziesz
to mozesz sobie pisac ile chcesz jak ci tam zle, jednak pamietaj, tam jest
zawsze lepiej niz tu. Jest takie powiedzenie: zapomnial byk jak byl
byczkiem. Szanuj opinie innych bo nie wiesz jak tu jest - szczegolnie
teraz - trudno.

pozdro AA