Re: Jaką kupić myszkę?

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Wed 17 May 2000 - 19:31:15 MET DST

"zuko / Shark von Cygnus" <shark_at_post.pl> wrote in message

> No właśnie z tym Logitechem to jest problem. Kupiłem go. Pełną wersję.
> I spodobał mi się. Ale ponieważ mam dużą łapę, to po godzinie klikanie
> boli mnie przy tej myszce dłoń. Ona po prostu jest u spodu za wąska
> jak dla mnie. Tak więc poszedłem i ją oddałem. No ale teraz nie wiem
> co wziąść innego. Tamten Pilot mi się naprawdę podobał (kolor, scroll,
> kształt...). A co powiesz o MouseMan? Ta taka duża i droga? A swoją
> drogą to trzeby by mieć chyba narąbane, aby kupić myszke za 180
> zeta...

wiec polecam inny bjer Logitecha - trackman Marble
- to upelnie inna bajka niz archaiczne laptopowe trackballe
reka caly czas wygodnie spoczywa na myszy -
na dodatek - nigdy nie zjedzie ci z podkladki :-))))
Zabawka jest wspaniala - tyle ze jak to ladnie ujales:
"trzeba by mieć chyba narabane" potrojnie
bo AFAIK kosztuje ok. 350 PLN.. :-( - ale warto !

Najbardziej chyba ergonomicznym rozwiazaniem jest....pioro
Jesli masz wystarczajaco duzy tablet - mysz idzie w kat
a reka z piorem caly czas "lezy" swobodnie.
koniec z bolem nadgarstka, i stawow.
Niestety to juz zabawa z innej ligi (cenowej)

--
pozdrawiam
igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku