Re: Jaką kupić myszkę?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 21:44:34 MET DST

On Fri, 12 May 2000 16:46:06 +0200, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Hi,

>Logitech Pilot Mouse Plus. Wersja OEM nawet nie jest taka droga,
>choć nie ma takiego ładnego kolorowego znaczka Logitecha :)

No właśnie z tym Logitechem to jest problem. Kupiłem go. Pełną wersję.
I spodobał mi się. Ale ponieważ mam dużą łapę, to po godzinie klikanie
boli mnie przy tej myszce dłoń. Ona po prostu jest u spodu za wąska
jak dla mnie. Tak więc poszedłem i ją oddałem. No ale teraz nie wiem
co wziąść innego. Tamten Pilot mi się naprawdę podobał (kolor, scroll,
kształt...). A co powiesz o MouseMan? Ta taka duża i droga? A swoją
drogą to trzeby by mieć chyba narąbane, aby kupić myszke za 180
zeta...

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl