Re: Jaką kupić myszkę?

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 07:59:37 MET DST

On Wed, 17 May 2000 17:31:15 GMT, igoR <igs_at_graphic-designer.com> wrote:
>wiec polecam inny bjer Logitecha - trackman Marble
>- to upelnie inna bajka niz archaiczne laptopowe trackballe
>reka caly czas wygodnie spoczywa na myszy -
>na dodatek - nigdy nie zjedzie ci z podkladki :-))))
>Zabawka jest wspaniala - tyle ze jak to ladnie ujales:
>"trzeba by mieć chyba narabane" potrojnie
>bo AFAIK kosztuje ok. 350 PLN.. :-( - ale warto !

To ten najbardziej zabajerzony. Ja kupiłem Logitech Marble mouse.
Niby nazywa się toto mouse, ale jest to trackball z taką cętkowaną
wystającą kulką. Mysz przypomina może tylko kształtem. Ręka leży
wygodnie. Poprzednio używałem MS Intellimouse i jakiejś A4Tech.
Nie ma porównania jeśli chodzi o komfort pracy. Cena: ok. 180zł.
pół roku temu.

>igoR______Mis_o_Bardzo_Malym_Rozumku

Pozdrawiam,

--