Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Anna Pazura (bbq_at_free.net.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 13:21:05 MET DST

In pl.comp.pecet Madafaka <libner_at_idirect.com> wrote:

+ Goscina przyjelo sie to nazywac odkad Niemcy nazywaja takich jak Ty
+ "gastarbeiter" czyli jednak "gosc".

Nie do konca rozumiesz, o co chodzi.

+ Bylas kiedys w Polsce? Jak dlugo? Bo najwyrazniej albo nie bylas, albo
+ sie wtopilas w tlum tybulcow i dlatego tez nie zauwazasz pewnych
+ interesujacych cech polskiego spoleczenstwa.

Zauwazam. Ale to akurat mi nie przeszkadza. Ciekawe, co natomiast
powiedzialmy rodowity Amerykanin, ktory musialby tu troche pozyc - bez
swojego mcdonalda, futbolu i politycznej poprawnosci :-)

+ A zyjesz pewnie za pieniadze przysylane przez meza :-)))
Zdziwilbys sie.

+ Daj spokoj. Wszedzie gowno wiedza, gowno jedza i gowno ogladaja.
+ O! Pardon! Z wyjatkiem Polski!
A gdzie jeszcze koles byles, ze sie tak ze znawstwem wypowiadasz?

+ Ameryka akurat mi lata obojetnym bykiem, ale mnie ponioslo kiedy
zobaczylem,
+ co wypisujesz.
Nie interesua mnie twoje odczucia - po prostu napisalam, ze jesli ktos
planuje sie przeprowadzic, to lepiej nie do Stanow. Mam w tym troche
praktyki, a opinie osob, ktor w zyciu w Stanach nie byly, lub byly pare
godzin nie sa w jakikolwiek sposob miarodajne. wez to sobie pod uwage.

+ Wyobrazam sobie jakie masz zdanie o Rosjanach (ruskich), Niemcach
+ (szwabach), Czechach (pepikach) lub Francuzach (zabojadach, ci to
Sadzac po tym, co wpisales w nawiasach, wtrecz przeciwne do
twojego. Pwoiedz wiec, co masz przeciwko Rosjanom, Niemcom, Czechom,
Francuzom i Zydom?

+ Podstepnie Cie zwerbowano do Ameryki, w ktorej przykuta lancuchem
spedzilas
Czytac umiesz? Napisalam wyraznie, ze pojechalam z wlasnej woli, i uwazam
teraz, ze to byl bledny wybor. Tak trudno to zrozumiec?

+ Jesli to bylo 10 lat temu, to wtedy napewno nie "solidaruchy" wyjezdzaly
na
+ takie kontrakty.

Skad masz takie rewelacje? Moze cos wyjasnie - wyjechalismy w 1986 roku,
maz byl wtedy dzialaczem Solidarnosci na swojej uczelni. Cos ci sie dalej
nie podoba?

--
pozdrawiam,
Ania