Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Madafaka (libner_at_idirect.com)
Data: Thu 18 May 2000 - 05:14:03 MET DST

Anna Pazura <bbq_at_free.net.pl> wrote in message

> Nie do konca rozumiesz, o co chodzi.
Bo nie do konca piszesz o co Tobie chodzi.......

> Zauwazam. Ale to akurat mi nie przeszkadza. Ciekawe, co natomiast
> powiedzialmy rodowity Amerykanin, ktory musialby tu troche pozyc - bez
> swojego mcdonalda, futbolu i politycznej poprawnosci :-)
Ja mysle, ze on moglby powiedziec: "Fuck those stupid Pollacks"

> + A zyjesz pewnie za pieniadze przysylane przez meza :-)))
> Zdziwilbys sie.
No..... juz sie dziwie.....

> A gdzie jeszcze koles byles, ze sie tak ze znawstwem wypowiadasz?
Ach, bylem w wielu miejscach.... Nie do konca wiesz to co ja wiem.

> Nie interesua mnie twoje odczucia - po prostu napisalam, ze jesli ktos
> planuje sie przeprowadzic, to lepiej nie do Stanow. Mam w tym troche
> praktyki, a opinie osob, ktor w zyciu w Stanach nie byly, lub byly pare
> godzin nie sa w jakikolwiek sposob miarodajne. wez to sobie pod uwage.
Z tego co piszesz wynika, ze Twoj 10-cioletni pobyt w Stanach ma
rownowartosc paru godzin.
Powiedzialbym, ze w dupie bylas i gowno widzialas. Moze jestes slepa?

> Sadzac po tym, co wpisales w nawiasach, wtrecz przeciwne do twojego.
> Pwoiedz wiec, co masz przeciwko Rosjanom, Niemcom, Czechom,
> Francuzom i Zydom?
Ja nie mam nic przeciwko roznym narodom. Ja mam przeciwko pewnym kretynom,
ktorzy mowia, ze Amerykanie sa cwiercinteligentami, gowno wiedza, gowno
jedza, itd. itd.

> Czytac umiesz? Napisalam wyraznie, ze pojechalam z wlasnej woli, i uwazam
> teraz, ze to byl bledny wybor. Tak trudno to zrozumiec?
Trudno zrozumiec, ze potrzebowalas 10-ciu lat, zeby sie zorientowac, ze
dokonujesz zlego wyboru.
To tez swiadczy o Twojej szybkosci kojarzenia.

> Skad masz takie rewelacje? Moze cos wyjasnie - wyjechalismy w 1986 roku,
> maz byl wtedy dzialaczem Solidarnosci na swojej uczelni.
A Ty bylas corka ktorego sekretarza?
Czy Ty tez wtedy studiowalas? I wyjechalas na 10 letni kontrakt do USA?
Tu mi tramwaj jedzie!

> Cos ci sie dalej nie podoba?
Nie tylko nie podoba, ale wrecz smierdzi....

Pzdra
W.