SUPER PILNE !!!!!!!!!!!!!

Autor: demoman_at_box43.gnet.pl
Data: Wed 17 May 2000 - 12:58:10 MET DST

Cześć ! To znowu ja :)

tym razem mam inny dylamat :(

Kilka dni temu sprzedałem swoją kartę muzyczną (Diamond Sound S90) za
100 zł! i chciałbym zakupić kartę muzyczną z 4 niezależymi kanałami :)

I tu zaczął się problem :)

Kupiłem już an "tył" głośniczki i zamocowałem je na ścianie , jednakże
mój pokój (2,2 x 3,2M) ma beznadziejną akustyką (trzy ściany są
papierowo-gipsowe) i mimo że mam na przód podłączoną karte muzycza do
amp. Pionner 505 i głośników B&W DM302 to dźwięk niestety jest
beznadziejny :(

Niestety winę ponosi tu wielkość pomieszczenia i ściany :(

Dobra teraz wróćmy do tematu :)

Plnuje zakup karty 4-kanałowej (jak już wspomniałem) . Przez jakiś czas
byłem napalony na Live jednakże teraz juz nie wiem czy jest sens
wydawać prawie 300 zł na taką kartę muzycza jeżeli można kupić też inne
4-kanałowe karty (oparte na układzie Yamaha 774 lub ForteMedia 801).

Boje się jedynie że po zakupieniu Live nie usłyszę żadnej różnicy
pomiędzy inną tanią kartą (4-kanałową) a SB live :(

Co sądzisz o kartach opartych na ukł. Fortemedia 801 lub Yamaha 774 ?

Karty te są zgodne (programowo) z EAX i A3d .

A kosztują około 100 zł ...

Acha karta będzie służyła do słuchania MP3 , grania w gierki i
oglądaniu filmów na DVD.

Acha i jeszcze jedno :)

Czy SoundBlaster 128 ma wyjście na 4-głośniki czy tylko na 2 ?
Na stronie Soundblastera jest opisane że na 4 natomiast w sklepach
mówią że tylko na 2 ??
Oczywiście chodzi o 4 niezależne wyjścia :)

Prosze o szybką odpowiedź

PS. Niestety teraz nie mam żadnej karty muzycznej :((((

Bardzo prosze o przesłanie odpowiedzi na emaila (mam problemy z
dostępem do grup dyskusyjnych)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///

Sent via Deja.com http://www.deja.com/