Re: p3- jakie czesci? - uwaga dluugie..

Autor: //Sulaco// (sulaco_at_polbox.com)
Data: Wed 17 May 2000 - 09:51:03 MET DST

> 1.Procek PIII - 550E (box), 533 (FBS133), 600(FBS133) - Wiem ze FBS cosik
> 2. Plytka Asus lub Abit - cos na BX-ie, doradzcie jakie?

na razie tylko cos na BX ze stajni Abita lub Asusa
jesli chodzi o abita polecam BE6II lub BF6
procek - Piii550E puszczonego spokojnie na 750MHz
ewentualnie pomysl o athlonie 700-750 na jakiejs dobrej plycie - znow Abit,
Asus
cena moze byc porownywalna, a wydajnosciowo moze byc roznie - raz bedzie
szybszy Piii a raz Athlon :-)
osobiscie jednak stawial bym na Piii

> 3. Grafika - i tu juz w ogole... Chcialbym do grafiki (3DMAx) i gierek +

IMHO zapomnij o jakimkolwiek voodoo - relikt przeszlosci!!!
jesli myslisz o graf. 2D i wysokich rozdz. to tylko jakis Matrox G400
(najlepiej MAX)
jesli ma to byc 3D i gierki to tylko cos z Elsy na ukladach Rivy - polecam
Erazora X2 lub Gladiac'a

> 4. HDD - cenay spadly i dlatego mysle o 7200rpm - pytanie Barracuda 20 MB,
> 13 czy tez IBM 20 MB 7200 rpm, 2MB ? A moze cos innego?

IMHO bierz jakas Barracude - obciaza ona troszke bardziej procek ale
nadrabia to szybkoscia

> 5. Monitorek - co sadzicie o Samsungu 750S - 17'' czy tez SONY E100 plamka
> 0,24 (choc slyszalem wiele niedobrego o nich), czy tez Briliance? A moze
> inny?

IMHO Samsung 700IFT

na monitorze nie oszczedzaj bierz pod uwage znane firmy a w praametrach
monitorow zwracaj uwage na:
- plaskosc kineskopu i w jakiej tech jest on wykonany (np.Trinitron,
DynaFlat)
- wielkosc plami i czy jest ona stala - z tym to roznie bywa
- czy spelnia najnowsze normy (np. tco99)
- czestotliwosci odchylania poziomego (np.30-96kHz) i pionowego
(np.50-160Hz)
- pasmo (np.205MHz)
dwa ostanie parametry sa istone , gdyz mowia o maks odswiezaniu i maks
rozdzielczosci, im sa one wieksze tym lepiej

> Help me, pomozcie, ...wszelkie rady beda ok (nawet te najgorsze...)
>
> Thx&pozdro..c ya
>
> Jimmy
zdrow

mAREK