Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Anna Pazura (bbq_at_free.net.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 08:50:08 MET DST

In pl.comp.pecet Madafaka <libner_at_idirect.com> wrote:

+ Nie rozumiem jak mozna przebywac u kogos "w goscinie" i spluwac na
podloge?
+ :-))

Zadna tam goscina - wyjezdzasz, wykonujesz prace, dostajesz zaplate i
tyle. Moze to dla Ciebie jest goscina...

+ Takie ochocze i arbitralne "szufladkowanie" ludzi wedlug domniemywanej
przez
+ pania inteligencji duzo mowi o inteligencji pani samej.

Byles kiedys w Stanach? Jak dlugo? Bo najwyrazniej albo nie byles, albo
sie wtopiles w tlum tubylcow i dlatego tez nie zauwazyles pewnych
interesujacych cech amerykanskegoi spoleczenstwa.

+ Telewizyjny, pracuje ciezko na dobrobyt Polski. Czy pani maz dalej tak
+ mawia?

Teraz nie - aktualnie siedzi w Kanadzie i twierdzi, ze jest ok. Mnie sie
juz nie chcialo sprawdzac :-)

+ No popatrz pani! A niektorzy, ale to chyba cwiercinteligenci, twierdza,
ze
+ podroze ksztalca. :-))

Bo tak jest...nie zauwazyles tego ? Przed wyjaxzdem tez bylam pelna
entuzjazmu...

+ A pani zaluje, ze ja maz oderwal od mlekiem i miodem plynacej ojczyzny i

Nie - mam jedynie pretensje do siebie, ze sama wybralam akurat Stany, a
nie cos innego - bylo co.

+ cerowania skarpetek do czego jak widac sie pani najlepiej nadaje,
+ zakladajac, ze pani IQ na to pozwala.

Czy nikt tutaj nie potrafi dyskutowac bez obrazania rozmowcow? :-(
Ja wiem, ze internet to anonimowosc itp. ale troche kultury na codzien tez
by sie przydalo.

+ PS. Niezly kontrakt mial malzonek.

Nie on, tylko ja - on skorzystal z okazji. A kontrakt jak kontrakt -
automatyka i sterowniki przemyslowe, bez wdawania sie w zbytnie szczegoly
..

+ Mozna wiedziec z ramienia jakiej partii zostal wyslany?

Solidaruch, bo inaczej czemu mialby jechac? :-)

--
pozdrawiam,
Ania