Re: Odp: Odp: S3TC+TNT2

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Tue 16 May 2000 - 10:19:19 MET DST


Tomasz Byczek \"Drukarz\" <byczektom_at_poczta.onet.pl> wrote:
[...]
Pełna zgoda :))

>Nie poto w S3 wymyslili S3TC, żeby tracić na jkości nie zyskując nic na
>prędkości. Celem kompresji jest jedno: Lepsza jakość przy tej samej
>prędkości lub większa szybkość przy tej samej jakośi. (IMHO).

Również zgoda.... lub pogorszenie jakości przy niezmienionej prędkości
(gdy tekstury mieszczą się w pamięci karty) ;)

>> PS. Czy Q3 wymaga patchy, żeby korzystać z S3TC, czy obsługa
>> jest już w wersji ,,z pudełka''?
>Nawet wersja z pudełka wykorzyjtuje S3TC. Jest ona oparta na OpenGL, a jego
>specyfikacje określają, że sposób renderingu sceny zależny jest od sprzętu i
>jego możliwości. Więc jeżeli Savage4 posiada S3TC, to na pewno postara się
>go wykorzystać. Można to sprawdzić w Q3/Setup/System/Driver Info powinna być
>pozycja GL_S3_S3TC.

Szkoda, że nie mogę tego teraz potestować... ale może skuszę się
na jakieś S2000... cena już zbliża się do rozsądnego poziomu.
Nie wiem tylko, czy do mojego AMD 400 nie będzie to chorym rozwiązaniem
w porównaniu z VooDoo3.

>> PS2. Zdaje się, że muszę nieco odświeżyć swoje wiadomości...
>Polecam www.benchmark3d.ceti.com.pl

Już się nieco doedukowałem... :) zaglądam tam codziennie....

>byczketom_at_poczta.onet.pl

Pozdrawiam,

-- 
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk
       Linux User #47986


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:07:58 MET DST