Re: Problem z grafika w NFS5.

Autor: demoman_at_box43.gnet.pl
Data: Tue 16 May 2000 - 10:09:36 MET DST

Need For Speed 5 chodzi bardzo dobrze z Rivš TNT2.

Sam mam w domu takiej samej firmy RivęTNT2 (MSI Phantom RivaTNT2-16MB)

Sprawdzałem tš grę na sterownikach: Fachman 1.2 , Fachman 1.0 ,
Detonatory 2.08 , 3.68 , 5.13 i na wszystkich sterownikach gra ta
chodzi poprawnie.

W twoim przypadku proponowałbym zcišgnięcie najnowszych
sterowników/service packów do VIA i zainstalowanie ich.

Mgła w NFS5 powinna być włšczona (na sterowniku)

Jedyne "przekłamanie" grafiki jakie zaobserwowałem to zielonkawy dym w
16-bitowym kolorze , jednakże po ustawieniu 32-bitowego koloru efekt
ten znika.

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///

Sent via Deja.com http://www.deja.com/