To Ja Jestem Samozwanczym Krolem Lamerow ! (robale)

Autor: DrYazzgod (darlas_at_idea.net.pl)
Data: Tue 16 May 2000 - 01:36:41 MET DST

Sorry, ale tak glupiego pytania jeszcze nie widzialem.
Wczoraj jakis gnojek ze skrzydlami usiadl mi na klawiaturze
i zanim zdazylem go wykonczyc wlazl mi miedzy klawiszami
do srodka i... nie chce wyjsc. Jakby jeszcze bylo tego malo
dzisiaj inne bydle bez skrzydel za to z duza iloscia nog tez
mi wlazlo do srodka klawiatury, ta sama droga miedzy klawiszami.
Pytanie czy moga sobie tam siedziec az zdechna czy powinienem
cos z tymi bydlakami zrobic ? Chodzi mi oczywiscie o dobro
mojej stukawaki a nie tych bydlakow...

--
DrYazzgod
Dariusz Laskowski