Re: Podglad wydruku

Autor: Maciej Bieniek (maciek79_at_interia.pl)
Data: Sun 14 May 2000 - 11:08:20 MET DST

Użytkownik Hallucinogen <chlop_at_promail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:391dcb0d_at_news.vogel.pl...
> Czesc wszystkim
> Potrzebny jest mi jakis program ktory zastapi podglad wydruku. Chodzi o to
> ze nie mam drukarki bo praktycznie nie uzywam a czasami chcialbym zobaczyc
> jak by wygladala kartka A4 na podgladzie problem w tym ze program z
ktorego
> chce zrobic podglad wydruku nie ma takiej opcji a w opcjach drukarki
> domyslnej nie ma rownierz podgladu.
> Dzieki za wszelkie porady.

Ja rozwiązałem to w ten sposób, że zainstalowałem sobie sterownik
jakiejkolwiek drukarki z opcją drukowania do pliku i podgląd wydruku ładnie
działa.

--
Maciej Bieniek
maciek79_at_interia.pl