Re: P y t a n i e: Spiryt + AMD K5 133 i 40 RAM... pojdzie to?

Autor: wildi (wildi_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 14:59:37 MET DST

--------------8E8BECB358550558976B8EE8

Rafal Wojnar wrote:

> Hieh uparty...

Jak powszechnie wiadomo jest to tzw Win modem....czyli rozwiązanie
programowe a nie sprzetowe, a co za tym idzie posiada ogromny apetyt na
moc obliczeniową procesora. Ja niestety jestem posiadaczem takiego czegoś
i chodzi toto na domowym komputerze (cel 300/338) i chodzi to może nie
rewelacyjnie ale jakoś tam chodzi (chyba nawet lepiej od kilkuletniego
ZOOMika w pracy). mówiąc inaczej .... taki Spirit Cobra lub inne cudeńko
tego typu to zarzynanie procesora (a jak to ci poszło na P120 bez MMX to
chyba najstarsi górale nie wiedzą - Mam na pudełku wyraźnie napisnae P166
MMX ; AMD 200 or faster)

Pozdrowienia

--------------8E8BECB358550558976B8EE8

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
&nbsp;
nic nie ma
jest:
AMD K6 200MHz,
dysku twardym;
Jak powszechnie wiadomo jest to tzw Win modem....czyli rozwiązanie programowe
a nie sprzetowe, a co za tym idzie posiada ogromny apetyt na moc obliczeniową
procesora. Ja <b>niestety jestem posiadaczem</b> takiego czegoś i chodzi