Sieć pod Win98 ....

Autor: demoman_at_box43.gnet.pl
Data: Mon 15 May 2000 - 10:40:09 MET DST

Cześć !

U mnie w bloku postanowiliśmy połączyć się sieć :)

Sieć została stworzona przy pomocy okablowania BNC i zostały do niej
dołączone 3 komputery , następny (mój) zostanie dołączony za kilka
dni :)

I teraz pytanka :)

1. czy istnieje taki program który
...Wpisuje jakiś komunikat np. "czy zagramy teraz w NFS" i komunikat
ten zostaje wyświetlony na pozostałych komputerach podłączonych w sieci.
Chodzi o taki program który by się uruchamiał tylko wtedy gdy
przychodzi do nas jakaś wiadomość .

2. Jaki powinno używać się protokół sieciowy (do gier multiplayerowych)
TCP/IP czy IPX/SPX (ja myślę że ten drugi :)

3. Ile metrów kabla BNC można użyć do konstrukcji sieci (na razie jest
to 60 m (4 użytkowników w 4 pionach bloku. Docelowo mamy zamiar jeszcze
dołączyć około 2-4 użytkowników :)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///

Sent via Deja.com http://www.deja.com/