Re: Problem - Ricoh MP9060A Nie czyta plyt CD-RW

Autor: mac (mac_at_tygodnik.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 11:00:41 MET DST

Action napisał(a) w wiadomości: <8fo926$u5h$1_at_druid.ceti.com.pl>...

>Z DVD zero problemu.
>
>Pozdrófka!
>MR

To powiedz mi, czy masz moze jakies plyty DVD z wydan specjalnych PC Worlda.
Bo u mnie zarowno plyta Microkosmos, jak i Vabank oraz Rejs sa zwalone. Tzn.
programik DVD Speed 99 pokazuje w drugiej czesci plyty odczyt ponizej 1x (i
faktycznie w drugiej czesci filmu zaczynaja sie problemy z plynnoscia
odtwarzania). A CPU usage w tym programiku na poziomie 51% (a DMA mam
wlaczone).

Kiedy wrzucilem do czytnika plyte wydana przez Warner Bros (Body Heat), to
DVD Speed odczyt pokazywal mi na poziomie 2x i nie spadl az do konca testow.
Czy Ricoh ma problemy tylko z plytami z PC Worlda???
Dodam, ze zwykla plytka CD PC Worlda rowniez nie jest najlepiej widziana
(strasznie dlugo trwa autostart).
Inne plyty chyba ok.

Aha - te plyty z Vabank, Mikrokosmos i Rejsem odpalalem na DVD NEC 12x i
odczyt w drugiej czesci tez spadl, ale utrzymal sie na poziomie 1 x i mozna
te filmy spokojnie ogladac na tamtym czytniku.

pozdrowka
mac