Re: Zoltrix Spirit 56K-jakie opinie?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sat 13 May 2000 - 22:47:24 MET DST

On Fri, 12 May 2000 20:51:00 GMT, "sebollah" <sebollah_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Mialem na mysli MP3.Slucham mp3 i jednoczesnie sie lacze.
>I uprzedzajac dalsze pytanie - winamp nie przerywa
>Zatrzymuje sie tylko na chwilke plugin wizualizacji,muzyka-nie
>Chyba mam jakas super wersje "spiryta" :)))

Masz normalnego. Spirit to nietypowy, nieudokumentowany, malo
inteligentny ale jednak z formalnego punktu widzenia modem... ma
wlasne DSP, przebiegi analogowe potrafi zanalizowac i wygenerowac bez
ingerencji procesora glownego. Ze nie robi korekcji, kompresji i
interpretacji komend AT to juz przyszcz - akurat te zadania nie sa
krytyczne czasowo i spokojnie daja sie kolejkowac - wazne ze DSP nosna
trzyma.

--
Darek