Modem, POmocy!!! - Możę jakiœ skrypt?

Autor: Karol Gębarowski (kargebar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 May 2000 - 22:58:07 MET DST

Mam problem:
Chciałem sobie z kumple pograć w Fifę99. Polega to na tym że jedna osoba
wybiera w grze oczekiwanie na połšczenie a druga dzwonie i nawišzuje
sięłšcznoœći gramy. Niestety , mój modem nie czce odebrać połšczenia.
Telefon cły czas dzwoni i dzwoni? co możę być powodem? czy da się to
jakoœ naprawić? może jakimœskryptem? Jak ja dzwonię do kumpla to jest
wszystko dobrze. Mój modem to Zoltrix HSP56 PCI. Pomóżcie...