Re: Zoltrix Spirit 56K-jakie opinie?

Autor: Bartek (bartek_at_coig.katowice.pl)
Data: Sun 14 May 2000 - 10:41:10 MET DST

"sebollah" <sebollah_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Mialem na mysli MP3.Slucham mp3 i jednoczesnie sie lacze.
> I uprzedzajac dalsze pytanie - winamp nie przerywa
> Zatrzymuje sie tylko na chwilke plugin wizualizacji,muzyka-nie
> Chyba mam jakas super wersje "spiryta" :)))

a u mnie na takim badziewiu zarowno pod Win9x i Win2000 wystepuje taki
problem
slucham mp3 i zaczynam sie laczyc to winamp przerwya na chwile i ogolnie
caly komp spowalnia
znaczy staje jakby na chwile pod win9x jest to szczegolnie widoczne a pod
win2k jest lepiej
ale rowniez to widac

czy to normalne

a wlasnie najlepsze jest to ze modem dziala lepiej na sterach z w2k - czyli
made in MS niz w win9x na oryginalnych sterach
objawia sie to tym ze laczy sie na wiecej niz 33600 - moze ktos to umie
wyjasnic ?

Bartek
bartek_at_coig.katowice.pl