Re: Leniwy koreanczyk

Autor: Depesz (depmar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 May 2000 - 18:16:34 MET DST

On Mon, 08 May 2000 10:24:28 +0200, Andrzej Sawa <awking_at_kki.net.pl>
wrote:

>Czesc
>Mam CDROM Samsung 24x i wada jego jest to, ze zatrzymuje sie on juz po
>ok 10 sek po zakonczeniu odczytu. Przy przegladaniu zawartosci plytek CD
>to wielokrone zatrzymywanie i rozpedzanie sie jest okropnie denerwujace.
>Czy wszystkie Samsungi tak maja? Czy isnieje jakis sposob
>(oprogramowanie, wpis w rejestrze) aby ten czas troche wydluzyc?
>
>Pozdrawiam
>Andrzej
moj samsung 32x zachowuje sie podobnie. kolega mial samsunga 24x i tez
do niczego sie nie nadawal (cd rom oczywiscie nie kolega :-) ) ogolnie
czytajac od dosyc dawna posty na grupie dochodze do wniosku ze cd romy
tej firmy to wielka kaszana.
pozdrawiam

Marcin "depesz" Depczynski
depmar_at_poczta.onet.pl