Odp: Menu Bar

Autor: Michal Zurawski (michal_zurawski_at_astercity.net)
Data: Sat 13 May 2000 - 18:40:51 MET DST

Użytkownik Siuto <siuto_at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:391D21D4.ABEFB8C2_at_friko.onet.pl...
> W windzie na samym dole po prawej stronie na pasku zalancza mi sie
> ikonka od programu ktorego juz nie mam (wyciety zostal w pien i nie mial
> uninstala) teraz za kazdym uruchomieniem kompa troche czasu zabiera mu
> szukanie tego programiku i zaczyna mnie to juz dobijac.
> Powiedzcie jak to usunac jakim programem. Z tego co sie orientuje to
> trzeba chyba szukac w plikach rejetru ale zabardzo sie na tym nie znam.

Start / Uruchom wpisz msconfig i poszukaj nazwy tego programu. Odchacz ja (napewno jest
zaznaczona) i po bolu. Komp bedzie chcial sie uruchomic ponownie wiec mu pozwol. Twoj programik
juz sie nie uruchomi.

--
Pozdrawiam
Michal Zurawski