Re: nagrywanie na Philipsie

Autor: piotrek_at_post.pl
Data: Fri 12 May 2000 - 08:59:04 MET DST

Użytkownik daromega <daromega_at_friko3.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusy
jnych napisał:PSFS4.53573$O4.1113890_at_news.tpnet.pl...
| Piotrek napisał

| To wytłumacz mi w takim razie ten fenomen czemu mój Filip chodzi jak
| złoto?. Czemu Trane nie narzeka na swój model chociaż ma starszy niż ja ?.
| Dlaczego igoR ma o nim takie samo zdanie jak ja ?.Patrz to już trzech lu
dzi
| którzy użytkują Philipsa i nie uważają że nagrywarki tej firmy są do
| niczego.Pewnie
| i więcej użytkowników nagrywarek Philipsów by się pod tym podpisało gdyby
| przeczytali.

Sorry! Napisałem ten list i miałem go poprawić, bo trochę za ostro się wyr
aziłem :-(. Po prostu zapomniałem poprawić i poszła wersja beta.
Generalnie po prostu chciałem opisać swoje wrażenia z użytkowania sprzętu
Philipsa i to, dlaczego niektórzy ludzie mają złe zdanie na temat jakiegok
olwiek CD Philipsa. Przez to, co napisałem powyżej wiem, że nigdy nie kupię
nic Philipsa, co służy do odczytywania płyt. Za to TV i monitor bardzo sobie
chwalę.

 Nie twierdzę że się nie psują , że są idealne i najlepsze , ale
| z tym się nie mogę zgodzić że wszystko co nagrywa i odtwarza a do tego
| nazywa się
| Philips to złom i szmelc jak twierdzisz.Wyobraź sobie że mam taką felerną
| płytkę którą
| mało który CD-Rom chce czytać a mój Philips nie tylko ją czyta ale
| bez problemu instaluje znajdujący się na niej program .Co ty na to ?.

Ostatnio się dowiedziałem od znajomego elektronika, że laser w Philipsach
można "podkręcać" i wtedy chodzą jak burza. Podobnież jest on rozkręcony na
minimum po to, aby się mniej zużywał podczas pracy. Nie wiem ile w tym jest
prawdy.

| Poza tym też mam w chacie kilka sprzętów w tej firmy i jakoś wszystko ch
odzi
| jak trzeba.

Zgadzam się -- TV i monitor u mnie.

Pozdrowienia,