Re: Jaka to karta sieciowa ?

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 16:40:59 MET DST

Koturski <koturski_at_poczta.wp.pl> wrote:
> Ostatnio kupiłem okazyjnie komputer, w środku była karta sieciowa.
[ciach]
> Jaką dokupić drugą kartę, żeby można było połączyć dwa komputery i żeby
> karty działały ze sobą ?

Pewnie to jest jakas karta zgodna z Ethernet, wiec dokup jakas tania karte
(tak jak ktos sugerowal Compex na PCI, sam taka mam i jest OK). Moze sie tez
okazac, jak stary komputer (zalezy tez z jakiego zrodla), ze to karta Arcnet,
ktora nie bedzie dzialac z kartami Ethernetowymi.

> Ta którą mam obcnie jest bez dokumentacji, napiszę więc co na niej widać:
> PLANET
> PL 95I02 i na innej kości:
> DC - 101
> YCL.
> Gdzie ewentualnie mogę znależć dokumentację do niej ?

Strona firmy: http://www.planet.at-taiwan.com ale bedziesz pewnie musial
napisac do nich list i zapytac sie, co to za typ i gdzie pobrac sterowniki.
Zobacz, czy gdzies na karcie nie ma napisanego numeru FCC, jezeli gdzies
pisze FCC ID i dalej jakis numer, to mozesz rozpoznac karte na jego
podstawie na stronie http://www.driverzone.com (zakladka Search)

--
Lukasz Goralczyk
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku