Jaka to karta sieciowa ?

Autor: Koturski (koturski_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 10:09:34 MET DST

Witam wszystkich.
Ostatnio kupiłem okazyjnie komputer, w środku była karta sieciowa.
Nigdy nie miałem do czynienia z sieciówami a mam drugiego kompa w pokoju,
więc pytanie do Was:
Jaką dokupić drugą kartę, żeby można było połączyć dwa komputery i żeby
karty działały ze sobą ?
Ta którą mam obcnie jest bez dokumentacji, napiszę więc co na niej widać:
PLANET
PL 95I02 i na innej kości:
DC - 101
YCL.
Gdzie ewentualnie mogę znależć dokumentację do niej ?

dzięki
Tomek
puhr_at_poczta.wp.pl