Re: HP710 i przelacznik drukarkowy aut.

Autor: rahn (rahn_at_x.mtl.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 13:51:40 MET DST

bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl napisał(a):
> Cześć!
> A pod jaką Windą pracujesz?

98

> pierwszej próbie może mieć znaczenia także
> typ przełącznika automatycznego - ja spotakłem co najmniej 2. W
> ostateczności wymień na ręczny i pójdzie.
teraz przetestuje jeszcze reczno-automatyczny a jak ten nie pojdzie to w
sklepie mi obiecali ze sprowadza przelaczniki do obustronnej
komunikacji. W sumie to ostatnie najmniej mi sie podoba bo znowu bedzie
trzeba latac i zaltwiac podpisy skarbnikow, sekretarzy etc. bo one
drozsze sa hieh.

dzieki za odpowiedz

pozdrawiam
rahn