Re: HP710 i przelacznik drukarkowy aut.

Autor: bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl
Data: Fri 12 May 2000 - 12:04:49 MET DST

rahn napisał(a):

> Witam
>
> Mam taki problem czy ktos z Was podlaczal moze HP710 pod dwa komputery
> za pomoca przelacznika drukarki? Problem polega na tym, ze HP710 nie
> widzi drukarki za przelacznikiem, zapewne wynika to z potrzeby
> dwukierunkowej lacznosci, wylaczylem co prawda wymaganie lacznosci
> dwukierunkowej ale nic to nie dalo, wszystkie inne modele drukarek HP,
> ktore uzywamy w firmie, dzialaja na tych przelacznikach bez zarzutow
> (chociaz lepiej dzialaja reczne przelaczniki niz automatyczne) tylko
> HP710 ma problemy.
> [...]

Cześć!
A pod jaką Windą pracujesz? na bank chodzi o stery drukarki pod 95 za
holerę nie mogłem namówić drukary do działania (przełącznik automatyczny
MANHATAN) pod 98 odpaliła po pierwszej próbie może mieć znaczenia także
typ przełącznika automatycznego - ja spotakłem co najmniej 2. W
ostateczności wymień na ręczny i pójdzie.
 Pozdrawiam Maciek