problem z joystickiem

Autor: Jakub SZWAJKA (jszwaj_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 13:38:54 MET DST

:)

niedawno dostalem taki rewelacyjny dzojstik (jakichs genius). po
prostu cudo: 3wymiary, przepustnica, 8przysickow i pod, ale
niestety nie chce u mnie dzialac (w ogole windows go nie
wykrywa). podejrzewam, ze mam zbyt stary sprzet, bo na innych,
nowszych kompach jest bez zarzutu. poza tym po podlaczeniu do
mojego kompa nie swieci sie na nim dioda. podaje sprzet:
soyo 5va z amd k6-233
32ramdimm
virge 4mb
ess maestro (teraz juz yamaha 724:)))

na poczatku myslalem, ze to cos z gameportem i wlasciwie to bylo
pretekstem do zmiany karty muzycznej (inne niz y724 sa tylko
dzwiekowe, no moze oprocz sblive!), ale dalej kicha.

niedlugo mam miec xwinga, wiec sprawa robi sie coraz bardziej
palaca;)

odpowiedzie dajcie tez na priva
tia,
szajbus

... In God we trust and the rest we monitor and photograph ...
... Jakub Szwajka jszwaj_at_sgh.waw.pl ...