Re: Karta TV Pixel View Play TV Pro

Autor: Leslaw Mika (mikal_at_wizard.ae.krakow.pl)
Data: Fri 12 May 2000 - 13:01:27 MET DST

Mam taka karte. Niestety nie bylo z nia rozowo. Po zakupie nie moglem
uruchomic programu do obslugi TV, pisalem na listy (ta rowniez) po porady,
dostalem ich troche, choc nie pomoglo. Za to serwis pomogl i po naprawie
(wymianie) jest wszystko ok. Jakosc obrazu jest bardzo dobra, wspolpracuje
dobrze z dekoderami (ja uzywam BorgTV). Dodatkowo pilot jest niezly no
i radio, ktore zbiera stacje, ktore u mnie na tunerze w wiezy kiepsko
odbieraja. Jesli masz TNT to czeka cie problemik z Overlay'em ale da sie
go obejsc. Modyfikacja jednego wpisu w rejestrze zalatwia problem. Jesli
Cie to nie przestraszylo to kup bo za te cene nie znajdziesz nic
przyzwoitego (Avery sa drozsze).

Pozdrawiam

Lesiu