Re: Odp: Jak zamocowac plyte glowna ( chodzi o mase )??

Autor: King Crimson (gabriel_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 12 May 2000 - 02:10:59 MET DST

In article <8fdh4i$c6c$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>, mirkluz_at_ds14.agh.edu.pl
says...

> A masz kaloryfer ?
> Ja podlaczam do kaloryfera, a dokladniej do mosieznego zaworu.
> Kawalek drutu od komputera do tego zaworu i u mnie dziala doskonale

Nie zawsze jest to dobry pomysl - miedzy zerem w gniazdku a kaloryferem
moga nadal wystepowac roznice potencjalu. Najlepiej jest podlaczyc mase
do zera w gniazdku - w razie czego wymienic gniazdko na nowe, jesli nie
ma bolca. Wystarczy sprawdzic srubokretem-testerem.

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)