Re: Sound Blaster 1024 @ DVD

Autor: King Crimson (gabriel_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 12 May 2000 - 02:11:08 MET DST

In article <P9xR4.36569$O4.742318_at_news.tpnet.pl>, jarekk_at_ci.comarch.pl
says...

> Mam kartę dźwiękowa jak w temacie.
> Problem polega na tym, że nie mogę podgłośnić samych
> dialogów podczas oglądanie filmów. Muzyka i efekty
> specjalne są tak głośne, że przytłumiają mowę.
> Jak to można skorygować ?
> Próbowałem mikserem dołączonym do oprogramowanie SB
> ale bez efektu. (Nie wykluczone, że coś źle robię.)

Sciagnij sobie WinDVD 2000 2.1 (wersja trial ze strony producenta lub
http://dvdpiracy.net lub http://www.digital-
digest.com/dvd/downloads/index.html). Crack na astalavista.box.sk -
jesli nie znajdziesz to pisz. Poszukaj tez polskiego patcha do
prawidlowego wyswietlania polskich liter. Dodatkowo na digital-digest
jest najnowsza wersja dvd-geenie - bez tego ani rusz. Otworz zakladke
WinDVD, a nastepnie "More options". W "Audio Range" ustaw na "Full
Range", a nie "Amplified (More volume)". U mnie pomoglo i chodzi jak
bajka - rewelacyjna jakosc obrazu, jakosc dzwieku o niebo, co ja mowie,
o dwa nieba lepsza niz PowerDVD (brak szumow w tylnych glosnikach).

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)