Re: Jak zamocowac plyte glowna ( chodzi o mase )??

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac_at_polbox.com)
Data: Fri 12 May 2000 - 15:32:48 MET DST

On Wed, 10 May 2000, Michał Gajda wrote:

> Nooo ciezko z tym bolcem ( nie mam takiego gniazdka w clym pokoju ). Nie ma
> uziemienia :( A bez tego sie n ie da???
> Michal

> ze
> wsadze do
> masa???
Zdejmij gniazdko, sprawdź neonówką gdzie faza (tam świeci) i do bolca
zerowego nowego gniazdka (które sobie kupisz) podłącz ten drut który
"nie świeci"
Jacek
Ps. a kiedy złożysz komp to gdzie jest ten dinks w który się świeci
pilotem? ;-))

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/