Odp: winda 98 SE i swap

Autor: Artur M (arturm_at_sec.polbox.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 20:57:56 MET DST

Użytkownik ALEX <robert.holownia_at_daewoo.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8fdvup$566$1_at_helios.man.lublin.pl...
> A czy są jakieś zasady wyznaczania wielkości swapa, pod SiSoft Sandra 99
> jako TIPS podpowiada mi abym minimalny rozmiar ustawił na 2,5x pamięci
> fizycznej, a o maxymalnym rozmiarze nic !!! Co o tym sądzisz ?

bzdura!!!
plik wymiany trzeba ustawic na taka wartos jaka potrzebuje windows a
najlepiej to zmiezyc miernikiem zasobow (czy jakos tak) jest na instalce
kazdego windowsa
odpalamy miernik, odpalamy aplikacje (lub kilka) w ktorej najczesciej
pracujemy i obserwujemy stopien wykozystania pliku wymiany, jesli w
szczytowym momencie wykozystanie pliku wynosi np. 190 mb to ustawiamy 200
nie przejmujac sie iloscia posiadanego ramu
a co do sandry to... hmmm jesli ktos ma 512 mb ramu to powinien ustawic
ponad 1,2 gb swap??? ciekawe po cholere...

Artur