Re: Odp: W Media Marktcie sprzedają badziewie!

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 15 May 2000 - 12:13:31 MET DST

> Dziękujemy za ostrzeżenie, ale aż mi się wierzyć nie chce, że nie
> obejrzałeś
> monitora PRZED zakupem. Już wtedy mógłbyś stwierdzić, że to nie jest
> FUJITSU. To tak, jakby kupować samochód i wierzyć facetowi na słowo, że
> najnowszy merecedes, zapłacić, wyjść na parking, gdzie facet wręcza Ci
> kluczyki do malucha.

A w MM nie masz mozliwosci zakupu wybranego monitora. dostajesz paczke z
magazynu, a niekonkretny egzemplarz.

> Nie wierzmy we wszystko co napisane, szczególnie jeśli jest to napisane w
> folderach reklamowych!

Ja najbardziej sie zgadzam.

Pozdrowienia

Michal Zielinski              zielinski_at_ckzeto.com.pl    ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568                                      +48 601 266310