Re: W Media Marktcie sprzedają badziewie!

Autor: Marek Nazarko (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Thu 11 May 2000 - 13:06:18 MET DST

..machine running, bzz, bzz.., Thu, 11 May 2000 11:24:50 +0200, bzz,
bzz ..., Barteczek ... bzz, bzz..., wrote :

>Tak ja się przy zakupie nie popatrzałaem że to nie jest Fujitsu, popełniłem
>błąd.
MediaMarkt musi miec cos z tym Fujitsu na boku - niedawno mozna bylo
kupic nagrywarki Fujitsu, sek w tym ze Fujitsu nie sprzedaje
nagrywarek (na zadnym WWW nie ma na ten temat ani slowa).
Co ciekawe tuz obok byl naped BTC, identyczne parametry, identyczny
wyglad, tylko inna naklejka...
Wydaje mi sie ze MM ma dobre pieczatki z napisem Fujitsu i to tyle co
ma wspolnego z ta firma, pytanie co Fujitsu na takie psucie marki
bublami?

Marek Nazarko