Re: W Media Marktcie sprzedają badziewie!

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Thu 11 May 2000 - 11:24:50 MET DST

Tak ja się przy zakupie nie popatrzałaem że to nie jest Fujitsu, popełniłem
błąd.
Z przodu nie było żadnych napisów a na tył monitora nie dało się zajżeć bo
były jeden koło drugiego.
Jeżeli nawet wtedy bym nie widział że to nie jest Fujistsu też bym go pewnie
kupił, ale miał bym nadzieje że będzie dłużej i lepiej pracował, bo w
dzisiejszych czasach żeby monitor pracował 5 miesięcy i się tak spieprzył to
naprawdę to musi byc bubel.
Wcześniej miałem innego no name 17' którego kupiłem w 95r i działa do dziś.
Użytkownik Adam Stawiszyński <Adam_Stawiszynski_at_poczta.fm> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:chtS4.49678$O4.1038655_at_news.tpnet.pl...